freeseda.تحلیلی و خبری موسیقی

freeseda.تحلیلی و خبری موسیقی
قالب وبلاگ

آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی کشورمان از انتشار قطعه‌ای به مناسبت المپیک خبرداد و گفت: مراحل تولید این قطعه به پایان رسیده و از رسانه ملی پخش خواهد شد.

شهاب اکبری در گفتگو با موسیقی ما گفت: قطعه المپیک به خوانندگی علی لهراسبی و آهنگسازی حسین قربانپو با تنظیم من آماده پخش شده و از تلویزیون و از شبکه‌های مختلف آن برای افتخارآفرینی‌های ایرانی‌ها در این دوره از المپیک پخش خواهد شد.وی افزود: ترانه این قطعه را عبدالجبار کاکایی و حسین قربانپور مشترکا سروده‌اند و من تنظیم متفاوتی را بر روی آن انجام داده‌ام. این قطعه به سفارش شرکت ایرانسل برای المپیک ساخته شده و در صورت هر افتخار آفرینی ورزشکاران حاضر در المپیک پخش می‌شود.

این تنظیم کننده در ادامه گفت: تیتراژ سریال خداحافظ بچه را نیز با صدای علی لهراسبی در حال پخش داریم که همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه ۳ سیما در حال پخش است.

اکبری در خصوص آلبوم حباب محسن یگانه که در آن به عنوان تنظیم کننده حضور دارد، گفت: این آلبوم مراحل پایانی خود را طی کرده و بعداز ایام مبارک ماه رمضان منتشر و پخش خواهد شد. در این آلبوم من به تنظیم ۴ قطعه پرداخته‌ام. این آلبوم مراحل قانونی و روال طبیعی خود را طی می‌کند و تاخیری در انتشار آن نیست.

تنظیم کننده آهنگهای محسن چاوشی در ادامه خاطر نشان کرد: آلبوم «سیزده» با صدای محسن چاوشی نیز با ۸ تنظیم من آماده انتشار است که با توجه به قولی که به ما داده شده، به امید خدا تا پایان تابستان وارد بازار موسیقی خواهد شد.


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید free_seda@yahoo.com

javahermarket

نويسندگان
چت باکس


امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 460
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 461
بازدید ماه : 2639
بازدید کل : 105363
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 2



javahermarket